סבל בכניסה למרכז גביית הארנונה

האם הייתם מסכימים שעסק שאתם מממנים אותו ישאיר אותכם לחכות בגשם ובשמש, יעשה לכם טובה כשייתן לכם מספר לתור. התשובה ברורה הייתם הולכים למשהו אחר. אבל במקרה של ברורי ארנונה אין לנו תושבי קריית גת ברירה יש רק מקום אחד, הפקידים והפקידות לא אשמים הם בפירוש נותנים שירות הבעיה היא בתנאים בהמתנה.

משרדי המרכז לגביה של עיריית קריית גת נמצא בקומת הקרקע ברחוב הרימון 70 , פעם זה היה מתחת לאולמי שושנה והיום זה מתחת לחדר הכושר של לסרי. ולמה פתאום אני עוסק בתיירות פנים אתם שואלים? התשובה כי לא סופרים אותנו התושבים, שמגיעים להסדיר עניינים במגע"ר ובמשרד הרישוי. הפקידים והפקידות בסדר גמור הם נחמדים ושירותיים ומשתדלים לעזור הבעיה היא בהליך הכניסה בבוקר. והרי ברור שמי שלא מגיע על הבוקר ימצא עצמו בתור ארוך ארוך.
בשעה 8:00 בבוקר כבר יש ממתינים מחוץ לדלת שנפתחת בשעה 8:30. אנשים עומדים בחוץ. גשם שמש, עומדים בחוץ תושבים, יש מבוגרים, נשים בהריון, נשים עם תינוקות. יש במקום שני ספסלים קטנים כל אחד מהם מספיק לשני אנשים. אחד הספסלים חשוף מה שהופך אותו ללא שימושי בגשם וספסל אחד מתחת למדרגות המובילות לקומות העליונות של הבניין מה שהופך אותו מבוקש בשמש ובגשם. רוב הפונים עומדים.
כל אחד שמגיע מתחיל לדפוק על הדלת כדי שהשומר שנמצא בפנים ייתן לו מספר . לפעמים השמור מגיב מיד ולפעמים לוקח לו זמן, שימתינו שם בחוץ מה בוער? את הפתקאות עליהם המספר הוא מוסר תוך שהוא פותח את הדלת מעט בפנים זועפות כאילו הפרענו לו.
אין לי מושג מי אחראי לתנאים המחפירים ולהתנהגות השומר אבל משום שסמל העירייה והכיתוב מרכז הגביה עיריית קריית גת מודפסים על הדלת ואת הכסף אנחנו משלמים לקופת העירייה אז יואיל ראש העירייה ויהפוך את הפנייה למרכז הגבייה למכובדת ומכבדת. מי שמזלזל בתושבים סופו שיזלזלו בו.

השומר עושה טובה, פותח חריץ בדלת ונותן מספר

השומר עושה טובה, פותח חריץ בדלת ונותן מספר